ישי במתקפה חריפה על דרעי: "שבעה מנדטים ואפס עשייה" • צפו

דוד לזר 21 Comment on ישי במתקפה חריפה על דרעי: "שבעה מנדטים ואפס עשייה" • צפו
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אחרי תקופה ארוכה שהוא נצר את לשונו, הערב (ראשון) פתח יו"ר ש"ס לשעבר אלי ישי את פיו, והיה נראה כאילו חשוב לו לומר דברים שהיו שמורים אצלו בבטן ימים רבים.

בראיון שהעניק ישי לערוץ 10 הוא התייחס לדברי יו"ר ש"ס בהווה שר הכלכלה אריה דרעי, על כוונותיו לעזוב את משרד הכלכלה ואמר כי "אחד מ-2 אם אני בעד השקופים, אני יושב ולא מעביר את מתווה הגז ולא חותם ולא מוותר על הסמכויות שלי, ואם אני בעד הטייקונים אז תחתום, אילו מרן היה בחיים – מה היה אומר? יכול להית שהיה בעד יכול להיות נגד, אבל הוא היה נגד הקומבינות".

ישי תקף את דרעי ואמר כי "לא עוזבים משרד, זה לא מכירת חמץ שאתה מעביר את זה למישהו אחר שיעשה את העבודה השחורה, הממשלה קיימת כבר חצי שנה ולא ראיתי מע"מ אפס על מוצרי יסוד, לא ראיתי קצבאות ילדים עד גיל 18, מה תגיד לכל אותם ילדים רעבים שאין להם מה לאכול יום יום בבתי הספר? שנצמצם לכם את הפערים, את החוסרים האלו בגיל 18?".

עד כה ישי שמר על אסטרטגיה שלא תוקפת את דרעי חזיתית, אולם כעת משהו בסגנון הדיבור שלו קיבל תפנית, "אני לא מדבר על הזיופים שדרעי עשה בתוך הקלפיות, הוא אמר באחד השידורים, 7-0, שאלו אותו, 'ירדת בהרבה מנדטים?' אז אמר: 7-0, תשמע אני רואה בעצם, 7 מנדטים ו-0 עשייה", התפרץ ישי בזעם.

למרות שהוא עסוק לגייס ממון רב בשביל להחזיר את חובותיו בעקבות כשלונו בבחירות, עדיין ישי לא אומר נואש. "אני בקשר עם ראש הממשלה אני בקשר עם שרים רבים ואישי ציבור, אם נשיא המדינה נפגשתי לפני כשבועים", אמר ישי והוסיף כי, כרגע אני נמצע בפסק זמן, יותר לומד תורה, יותר נפגש בשטח, כפי שאמרתי יותר מתעסק בהחזרת החובות, אבל בעזרת ה' שיגיע הזמן, טתם תשמעו דברים מענינים מאוד והפתעות מרתקות", אמר לסיום.

מלשכתו של השר דרעי נמסר בתגובה כי "מדובר בגיבוב של שקרים וצר לנו שאלי ישי ממשיך להשמיץ את תנועת ש"ס ומנהיגה גם לאחר שהובס בבחירות. השר דרעי ימשיך לפעול ללא לאות למען השכבות החלשות ולמען כלל הציבור בישראל וישקם את ההריסות הרבות שהותיר אחריו אלי ישי בתנועת ש"ס".

צפו בראיון:



21 תגובות

מיין תגובות
  1. 20

    אל ישי אוהבים אותך יאלע תחזור

  2. 19

    העם אתך אלי ומחזק את ידך ומתגעגע לעשייה שלך

  3. 18

    סליחה ומה עם העלת הדדות שהעלו לאברכים

  4. 14

    אלי ישי יבוגדדדד

  5. 13

    בקדנציה הקודמת
    הוא נתן אותה למפלגת העבודה
    כדי שהוא יוכל להיות… חבר בוועדת חוץ וביטחון
    תשאלו את ליצמן ואטיאס כמה מרן זצ"ל כעס עליו

  6. 11

    ישי גנב 17 מנדטים ולא עשה איתם כלום
    כולל את מה שהוא מפרט כאן
    איש מדנים ומריבה וממשיך לעשות מחלוקת בגללו הפיגועים

  7. 10

    דוד שלי דואג לגז של בקבוקי התבערה

  8. 9

    הבוגד במרן זצ"ל מדבר בשמו

  9. 8

    איש אמיתי . ככה זה כשמשיגים מנדטים באגרסיביות

  10. 7

    אני בעד לתת לו פרסום
    רחמנות
    מסכן אין לו כלום
    שמעתי שנסים זאב הולך לאסוף לו אלף שקל מחלוקות לנזקקים (הפרטים המלאים שמורים עמדי)
    כואב הלב, רחמנות, מטומטם.

  11. 6

    אני פונה לעורך הכתבה דוד לזר. תנסה לתאר את המציאות איך שהיא בלי להתחנף למי שלא עושה שום עשייה, אנחנו אוהבים את כל היהודים אבל איש ציבור נבחר לעשות עשייה. תפרט משהו קטן שהשר דרעי עשה? אין… אז מה אתה מוסיף הלשכה אומרת שקרים.. אז תספרו את האמת מה עשיתם. בקיצור השקר ממשיך לחגוג ועוד מעט יתגלו כל השקרנים שלא פעלו לשם שמיים, לקראת משיח צדקנו במהרה בימינו.

  12. 5

    מרוב שהוא עשה מלא דברים! ממש לא הזיז את עצמו יש לו עוד פה לדבר על דרעי…. עדיף שיסתום את הפה שלו ויחזור לחור ממנו הוא יצא, מנסה לעלות מתהום הנשיה ע"י הכפשת אחרים! תינוק תלמד שזו דרך שאף פעם לא מצליחה!

  13. 4

    אלי אלי למה עזבתני אלי למה עזבתה אותנו עד מתי חרדים למה לא בחרתם יחד

  14. 3

    אלי ישי אנחנו איתך!!!!! תחזור מהרררררררררר

  15. 2

    אדם שפל טיפש תינוק שלא רוצה לגדול ועדין מחפס את היחס בכל הזדמנות או בקצרה תינוק אוטיסט מגודל שבגלל אגו ואגו ואגו לא מפסיק לנסות לגרוף יחס וחבל שהוא מקבל , תעקבו אחרי הטור של ריבלין במשפחה לפני כמה חודשים ותראו כמה הבן אדם חמור

  16. 1

    כל אחד אוכל את האוכל שהוא מבשל!!!!!!!!!
    זהו משפט הפתיחה והסיום של הנפילה של ישי, ודי לחכימא ברמיזא.